3 de mayo de 2008

Vetusta Morla

Nun diminuto cuarto dun segundo piso,
eu contaba as horas que me faltaban para fuxir desa maldita cidade.
Ella duerme tras el vendabal.
No se quitó la ropa.
Sueña con despertar en otro tiempo y en otra ciudad.

O reloxo de parede da miña aova marcaba as doce.
A unha.
As dúas.
As tres.
...
E así ata as sete da mañán.
Mentras eu esperaba con bágoas nos ollos, eles vivían un dos seus millores concertos
ó longo da súa carrera musical.
Vetusta Morla culminaba o seu espectáculo con Saharabbey Road,
o público estoupaba de alegría, eu morría de angustia
e seguía a contar as horas que me quedaban para chegar o aeroporto.

http://es.youtube.com/watch?v=h--c2hGrj2Q

Eu non saía dese concerto. Se o soubera, xúroche que esa noite
estaría desexando que non pasaran as horas.
E non estaría afogando nese cuarto.

Tan sólo seremos libres cuando no haya más que perder

Vetusta chegou a Galiza. Eles mesmos contábanme na Fnac despois do acústico
que era aquí onde máis os querían...
Xa non podo escoitar a Quique González.
Pero escoitei a Vetusta e non pensei en ti.




...es hora de volver a empezar...